Kepala pusing..

Aku gk rasa angker+bingung lekak balit dari luar tek..Kesahnya camtok..Farah mintak tolong ngambik nya dari setesen pekeliling. Nya baruk balit dari kuantan. Nya sampe lam kul 10.30 pm.. Ya lah aku ngembak rosli & zen skali. Jalan pegi pekeliling ya ok jak..tapi time mok balit uia ya, nang pening palak eh. Yalah celupar mulut aku madah dah besa jalan rah wangsa maju ya…Hmm..skali nangga berpusing2 jalan kmk org sia..kedak sesat lam hutan jak. Ya lah leka berkaul lam keta…pelik eh jalan ya tek..jalan rah carrefour wangsa maju..jalan sia nang sunyik eh malam2..tgh mlm lah..maka jalan ya dah besa aku lamak tk..sik nemu gk jalan tmbus ke lebuhraya mrr2..tapi bak kata zen tek, nya baruk ngecek lam google earth, nang kmk org berpusing tmpt yg sama..huhu..kebingungan tek..neway..mok ucapkan makseh ngn farah tek..belanja makan rah kubo..syukur sik kenak tahan pak guard msuk aher tek..

Debah tok gambar google earth nok aku dpt dr zen tek..tenang kit dah rsa aku nektok..ehehe..

***sigek gk..kali aku netak restoran barakath noor eh..2 kali kmk org lalu restoran ya….sik aku mok tetak sebarang gk..

11 comments

  1. mun sik coba kita siktauk nak…hehehe… makseh ngn farah juak la coz belanja makan setelah bjaya klua dr “maze”..

  2. Farah>>nang sengaja ngkah map besar2..biar lain kali sik sesat gk..eheh..

    Iera>> kering dah poket eh mok meli hanset ber gps gk..tapi nang teringin mk beli eh..

  3. Hahahahaha… Sian ku dgr cita ko.nasib kat bandar.mun kat hutan abis laa…jd george of the jungle la kau.hee… Ya la gunanya teknologi GPS.next sem duit pt masuk terus beli…beli jgn x beli

Leave a comment